Matkakohde


Hyönteiset ja eläimet | Retket | KotimatkaVesiurheilu | Sairastapaukset matkan aikana | Opaspalvelut | Lentokenttäkuljetus


Hyönteiset ja eläimet

Kissat ja muut eläimet ovat arkipäivää useimmissa kohteissa ja hotelleissa. Jopa luksushotellilla saattaa esiintyä kissoja ja koiria, sekä muurahaisia ja hyönteisiä niin sisä- kuin ulkotiloissa.


Retket

Taataksemme sinulle ikimuistoisen ja viihtyisän loman, tarjoamme useita jännittäviä ja monipuolisia retkivaihtoehtoja matkakohteissamme. Retkillä on mukana suomenkielinen ja/tai englanninkielinen/skandinaavia puhuva opas. Saat täydellisen retkiohjelman saapuessasi lomakohteeseesi, jolloin voit varata retkiä suoraan oppaiden kautta.

Yleensä retket vaativat tietyn määrän osallistujia toteutuakseen. Retkiohjelma on alustava ja saattaa muuttua sesongin aikana. Hinnat kotisivulla ovat suuntaa antavia ja voivat muuttua.

Klikkaa tästä lukeaksesi lisää retkitarjonnastamme


Vesiurheilu

Rannalta löydät usein vesiurheilukeskuksia. Suosittelemme, että luet tarkasti läpi ehdot ennen kuin käytät kyseisiä palveluita. Varsinkin hinnan sisältyvän vakuutuksen joka ei välttämättä vastaa samaa vakuutustasoa mihin olemme tottuneet Pohjoismaissa, mikä on tärkeää ottaa huomioon.

Varusteita ja välineitä vuokrattaessa, pyydetään sinua lukemaan läpi ja allekirjoittamaan erillinen sopimus. On tärkeää, että tutustut tähän materiaaliin ja tiedostat ehdot ennen kuin käytät kyseisen keskuksen palveluita.


Sairastapaukset matkan aikana

Mikäli epäonneksesi satut sairastumaan lomallasi, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä Nazarin matkaoppaisiin, joilla on tietoa vakuutusyhtiö Allianzista, joka on yhteistyökumppanimme ja näin oppaappe voivat ohjata sinut lääkärille.

Mikäli käyt lääkärillä, älä unohda pyytää kuittia ja lääkärintodistusta vakuutusyhtiötäsi varten, mikäli aiot hakea korvauksia kotiinpaluusi jälkeen. Nazar ei pysty auttamaan korvausten saamisessa tai lääkärintodistusten ja muiden vastaavien todistusten hankkimisessa matkan jälkeen.

Huomioithan myös, että vatsatauti on ikävä, mutta melko tavallinen vaiva lämpimämmissä turistikohteissa. Tämän vuoksi on tärkeää, että sinä vieraana hotellilla, huolehdit hyvästä niin henkilökohtaisesta kuin yleisestä hygieniasta, ja juot riittävästi nestettä, sillä nestehukka voi aiheuttaa vatsaongelmia.


Kotimatka

On tärkeää, että seuraat tietoja Nazarin hotellikansiosta koskien kotimatkasi aikataulua. Yleisesti ottaen pätee seuraava:

Sinun tulee olla lentokentällä viimeistään kaksi tuntia ennen lennonlähtöä. Mikäli menet kentälle omin avuin, pyydämme ilmoittamaan tästä oppaillemme.

Mikäli olet ostanut pelkän lennon tai menet kentälle omalla kuljetuksella, tulee sinun ottaa yhteyttä henkilökuntaamme kohteessa 24 tuntia ennen lähtöä saadaksesi tarkan lähtöajan. Puhelinnumero löytyy matkavahvistuksestasi.

Huomioithan, että on omalla vastuullasi katsoa, että laukkusi tulee mukaan bussiin sekä lennolle. Tämä koskee niin meno- kuin paluumatkaa.

Opaspalvelut

Me Nazarilla panostamme vieraidemme palveluun!

Kohteissamme työskentelevät ammattilaiset eli meidän sisäisesti kouluttamat oppaamme. Koska olemme pohjoismainen matkanjärjestäjä, voit tavata niin ruotsalaisia, tanskalaisia, norjalaisia, suomalaisia, islantilaisia oppaitamme, jotka puhuvat myös englantia. He tekevät kaikkensa, jotta saat hienoja lomakokemuksia ja saat hieman tuntua paikalliseen kulttuuriin esimerkiksi retkiemme kautta.

Tämän lisäksi on oppaidemme työ taata, että saat tilaamasi – hotellin, kuljetuksen, retket jne. Mikäli joku menisi siis lomallasi pieleen koskien matkaasi tai varaustasi, on matkaehtojen mukaan sinun vastuullasi, että ilmoitat tästä mahdollisimman pian oppaillemme, jotta he saavat mahdollisuuden auttaa. Saat oppaisiimme yhteyden puhelimitse, ja tietyissä hotelleissamme oppaamme vierailevat tiettyinä aikoina, jotka näkee Nazarin hotellikansiosta.

Meillä on myös jonkin verran englanninkielisiä edustajia kohteessa, kuten esimerkiksi retkillämme.


Lentokenttäkuljetus

Kun olet hakenut matkatavarasi, kulkenut tullin läpi ja päässyt ulos tulohallista, ovat oppaamme teitä vastassa. Tiettyihin matkakohteisiin on yhteinen lentokenttäkuljetus useilta eri lennoilta, joten lentokentällä voi esiintyä odotusaikaa. Nazar-opas ei yleensä ole mukana lentokenttäkuljetuksella. Joissakin tapauksissa voi kuljetus hotellille tapahtua minibussissa tai taksilla.

Huomioi, että helposti särkyvät tavarat tai arvotavarat on kuljetettava käsimatkatavarana lentokenttäkuljetuksen aikana. Nazar ei vastaa linja-auton ruumaan lastatuista matkatavaroista. Emme voi myöskään tilanpuutteesta johtuen taata, että erikoismatkatavarat kuten golf-varusteet, pyörät, surffilaudat tai vastaavat mahtuvat mukaan lentokenttäkuljetuslinja-autoon. Huomioi, että on sinun vastuullasi varmistaa, että matkatavarat ovat mukana lentokenttäkuljetuksessa niin hotellille kuin lentokentälle matkustettaessa.

Lentokenttäkuljetuksen voi ostaa siihen asti, kunnes lähtöselvitys on tehty. Suosittelemme hotellikuljetuksen ostamista kauttamme, sillä taksin kuljettajien saattaa olla vaikea löytää tiettyihin hotelleihin ja hinnat ovat yleensä korkeampia kuin lentokenttäkuljetuksemme. Kuljetusta ei voida ostaa matkakohteessa.

Jos olet ostanut pelkät lennot, on lentokenttäkuljetus ostettava vähintään kolme päivää ennen matkaan lähtöä.

Yksityiskuljetus

Mikäli haluat yksityiskuljetuksen lentokentältä hotellilla ja takaisin, on sinulla mahdollisuus varata tämä. Näin sinun ei tarvitse odottaa muita matkustajia, vaan saat yksityisen kuljetuksen minibussilla suoraan hotellille. Enintään 8 henkeä. 

Perhekuljetus

Teillä on mahdollisuus varata yksityinen perhekuljetus entistä edullisemmin mikäli seurueeseenne kuuluu vähintään neljä henkeä. Yksityinen kuljetus vie teidät minibussilla lentokentältä hotellille ja takaisin lentokentälle. Mitä lyhyempi kuljetusaika, sitä nopeammin loma voi alkaa! 

Yksityiskuljetus tulee varata viimeistään viikkoa ennen lähtöpäivää ja se tulee varata kaikille lähtijöille samassa varauksessa.

Kreikassa tarkoittaa yksityiskuljetus taxia.

Soita meille

Ma - pe 09.00 - 18.00

La - su 10.00 - 17.00


Puhelinmyynti: 0306-227 575
Soittaminen numeroon 0306 - 227 575 on maksullista.

Soitettaessa kiinteän puhelinverkon liittymästä:  8,21 snt/puhelu + 3,2 snt/min (22% alv.sis.) Soitettaessa matkaviestinverkon liittymästä: 19 snt/min (22% alv.sis.)
Puhelut ulkomailta: Ulkomaan operaattori määrää puhelukulut.

Nazar Nordic AB
Slagthuset, 211 20 Malmö, Ruotsi

Nazarilla ei ole myyntitoimistoja. Myynti tapahtuu puhelimen ja internetin välityksellä.

Email: info@remove-this.nazar.fi


Olet tervetullut soittamaan meille numeroon
0306 22 7575

Olemme itse olleet kaikissa hotelleissamme ja tämän takia voimme antaa neuvoja pohjautuen omiin kokemuksiimme!

”Me asiakaspalvelussa”

Nazar Nordic AB
Slagthuset, 211 20 Malmö, Ruotsi

Nazarilla ei ole myyntitoimistoja. Myynti tapahtuu puhelimen ja internetin välityksellä.

E-post: info@remove-this.nazar.fi


Lahjakortti

Miksi et yllättäisi hyvää ystävää tai perheenjäsentä Nazarin lahjakortilla?

Lue lisää


Tykkää meistä Facebookissa

Tykkää Nazarista ja ota osaa loistaviin tarjouksiin ja kilpailuihin.

Seuraa meitä Facebookissa