Käytännön tietoa


Määrittelemättömät matkat | Korkea- ja matalasesonki | Matkan kesto | Matkaehdot | Oikeudet muutoksiin | Erityistoiveet | Lapset matkalla | Yhden hengenhuonelisä | Pelkkä hotelli | Pelkät lennot


Määrittelemättömät matkat

Ei ole mikään salaisuus, että saat määrittelemättömillä matkoilla sitä mistä maksat. Hotellistandardi saattaa olla hyvinkin vaatimaton ja hotelli on useimmiten hotelli joka ei kuulu Nazarin hotelliohjelmaan. Myymme määrittelemättömiä matkoja tilanteissa joissa matkan hinta ei kata edes lentotuolikustannuksia, ja valitsemme siitä syystä mahdollisimman halvan hotellin.

Suosittelemme, että et valitse määrittelemätöntä matkaa jos sinulla on erityisiä toiveita lomalle, matkustat lasten tai perheen kanssa. Jos haluat tietää mihin hotelliin majoitutte, täytyy teidän ostaa määritelty hotelli, joka maksaa hieman enemmän.

Emme pysty ottamaan vastaan mitään erityistoiveita määrittelemättömille matkoille. Suosittelemme sinua aina valitsemaan määritellyn matkan, varsinkin jos matkustat lasten kanssa tai jos sinulla on erityisiä laatuvaatimuksia.

Jos olet ostanut määrittelemätön matkan/Lucky-matkan, maksaa ruumaan kirjattu matkalaukku 20€/laukku/meno-paluu. Yksi laukku per henkilö (ei koske alle 2-vuotiaita), joka saa painaa maksimissaan 20 kiloa.

1. Määrittelemätön matka

Hotellistandardi saattaa olla hyvinkin vaatimaton, eikä kohdetta tai laatua ole määritelty tarkemmin. Hotellin vaihtoja saattaa matkan aikana esiintyä, joskus hyvinkin lyhyellä varoitusajalla. Siivouspalvelua ei voida taata, eikä vuodevaatteiden vaihtoa tai pyyhepalvelua yleensä ole. Ruokailut eivät sisälly hintaan ja vuodevaihtoehdot saattavat vaihdella. Määrittelemättömillä matkoilla ei yleensä ole matkaopaspalvelua.

2. Määrittelemätön Lucky 3-,4-,5-Star

Kohdetta ei ole sen tarkemmin määritelty ja majoitus tapahtuu yleensä hotellissa joka ei kuulu tavalliseen hotelliohjelmaamme. Nazarilla ei ole mahdollisuutta tarkistaa tai taata hotellin tasoa, mutta luokitus on virallisesti määritelty joko 3, 4 tai 5 tähtiseksi kohdemaan oman hotelliluokituksen mukaisesti, joskin hotellit ovat yleensä halvemmasta päästä. Hotellin vaihtoja saattaa matkan aikana esiintyä, joskus hyvinkin lyhyellä varoitusajalla. Määrittelemättömillä matkoilla ei yleensä ole matkaopaspalvelua.

Mitään toiveita hotellista, huonetyypistä tai huoneen sijainnista ei voida ottaa vastaan.

3. Lucky Pegasos

Tulet majoittumaan yhdessä Pegasos-hotelleissamme: Pegasos Worldissa, Pegasos Resortissa tai Pegasos Royalissa. Nämä hotellit kuuluvat Nazar Collectioniin ja ovat kaikki 5n-hotelleja.

Mitään toiveita hotellista, huonetyypistä tai huoneen sijainnista ei voida ottaa vastaan.


Korkea- ja matalasesonki

Jos matkustat matalasesongin aikana, eli ennen korkeasesonkia tai sen jälkeen, saattavat matkakohteen tietyt ravintolat, baarit ja liikkeet sulkea ovensa tavallista aikaisemmin tai olla kokonaan suljettuna. Monet hotelleista lämmitetään aurinkoenergialla, ja tästä syystä saattaa lämmityksessä ja lämpimän veden jakelussa olla pidempiä tai lyhyempiä taukoja.

Matalasesonkina saatetaan hotelli sulkea aiottua aikaisemmin, jolloin joudumme lyhyellä varoitusajalla ilmoittamaan asiakkaillemme hotellin vaihdosta. Matalasesonkina saattavat jotkin aktiviteetit ja palvelut olla poissa käytöstä. Tällaisia ovat mm. hotellien ravintolat, baarit ja altaat, mutta koskevat myös iltaohjelmia ja lasten aktiviteetteja. All Inclusive-palvelua, kuten seisovien pöytien tarjontaa saatetaan rajoittaa vastaamaan vieraiden lukumäärää.

Korkeasesongin aikana, (1. kesäkuuta – 30. syyskuuta), on liikettä ja toimintaa runsaasti, ja jonkin asteisia meluhaittoja, jonottamista ja odotusaikojen venymisiä saattaa esiintyä. Baareista ja ravintoloista saattaa kuulua musiikkia. Sekä korkea- että matalasesongin aikana saattaa esiintyä sähkökatkoksia, sekä puutetta vedestä.


Matkan kesto

Markkinoinnissamme esitettyjen tietojen mukaan matkan pituus on lähdön ja paluun välinen aika, toisin sanoen aika joka kuluu siihen, että olet uudelleen lähtöpaikassasi. Lähtiessäsi sunnuntaina, palaat yleensä myös sunnuntaina, eli kahdeksantena päivänä matkalle lähtösi jälkeen.

Matkan kesto on 7 tai 14 yötä, katso tarkat päivät matkavahvistuksesta/lipusta. Ensimmäinen ja/tai viimeinen päivä voivat olla matkustuspäiviä.


Matkaehdot

Klikkaa tästä: Matkaehdot >>


Oikeudet muutoksiin

Päivitämme tarvittaessa faktatiedot koskien tuotteitamme, hyvä tietää –osiota ja Nazarin erityisehtoja matkaehdoissamme. On mahdollista, että tietoihin tulee muutoksia.


Erityistoiveet

Me Nazarilla otamme vastaan asiakkaidemme toiveita ja teemme parhaamme niiden toteuttamiseksi. Mikäli sinulla on hyvin yksityiskohtaisia toiveita, on tärkeää että tutustut hotellien esittelyihin tarkasti, jotta voit valita sellaisen huonetyypin, joka vastaa mahdollisimman monia toiveistasi.

Nazar ei vastaa erikoisjärjestelyistä tai toiveista, joista olet itse sopinut hotellin kanssa. Emme ota vastaan toivomuksia mikäli olet varannut määrittelemättömän matkan.


Lapset matkalla

Alle 2-vuotiaat lapset

Useimmissa hotelleissa takaamme pinnasängyt kaikille alle 2-vuotiaille lapsille. Löydät matkavahvistuksestasi tiedon siitä, mikäli tämä koskee juuri sinun hotelliasi. Muussa tapauksessa voit esittää Nazarille toiveen vauvansängystä, mutta tällöin sitä ei voida taata.

Alle 2-vuotiaille lapsille ei ole ruokatarjoilua lennoilla. Lapsi, joka ei matkan aikana ole vielä täyttänyt 2 vuotta, maksaa vain 50 euroa, edellyttäen että lapsi istuu aikuisen sylissä sekä lennon että lentokenttäkuljetuksen aikana. Huomioi, että lapsen ikä lasketaan paluupäivästä. Lapsen täyttäessä 2 vuotta matkan aikana, on lentotuoli varattava ja lapsi maksaa normaalin lasten hinnan. Tarkista matkalipusta, että varaus on oikein.

Turvallisuussyistä johtuen voi jokainen aikuinen matkustaa ainoastaan yhden alle 2-vuotiaan lapsen kanssa.

Lapset hotellilla

Pyydämme huomioimaan, että tietyt hotellit vaativat pienten lapsien käyttävän uimavaippoja tai uimahousuja hotellin uima-altaassa. Kaikkien viihtyvyyden vuoksi suosittelemme ottamaan uimavaipat ja uimahousut mukaan matkalle hotellista riippumatta. Hotelliteksteissä on useimmiten maininta uimavaippojen vaatimuksesta.

Huoltajan lupa alle 18-vuotiaalle matkustajalle

Alaikäisiltä (alle 18-vuotiailta) matkustajilta, jotka matkustavat ilman huoltajaa, vaaditaan erillinen todistus siitä, että huoltaja hyväksyy matkasopimuksen.

Helpointa on ladata kaavake täältä ja lähettää se osoitteeseen:

Nazar, Slagthuset,
211 20 Malmö,
Ruotsi

Voit myös skannata allekirjoitetun valtakirjan, ja lähettää sen meille sähköpostitse osoitteeseen: info@remove-this.nazar.fi

Valtakirja tulee ottaa mukaan myös matkalle. Nazar ei ole vastuussa mikäli alaikäinen matkustaa ilman valtakirjaa.


Yhden hengen huonelisä

Nazarin alkaen-hinnat on laskettu olettaen, että kaksi täyden hinnan maksavaa henkilöä jakaa huoneen. Yksin matkustaessa maksettavaksi tulee yhden hengen huonelisä.


Pelkkä hotelli

Mikäli haluat varata pelkän hotellin, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Nazarin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoa ja hinnan.


Pelkät lennot

Voit tilata Nazarin kautta myös pelkät lennot. Lentokenttäkuljetus voidaan ostaa erikseen tiettyjen hotellien ja lentokenttien välille. Kuljetus on ostettava vähintään kolme päivää ennen matkaan lähtöä, eikä sitä voida ostaa paikan päällä.

Sinun tulee ottaa yhteyttä Nazarin edustajaan viimeistään 24 tuntia ennen lähtöä, tarkistaaksesi lentoajat ja saadaksesi lisätietoja lentokenttäkuljetuksista, mikäli olet sen varannut ja maksanut. Ruoka lennoilla ei sisälly matkan hintaan, mutta voidaan ostaa lisäksi vähintään kolme päivää ennen matkaan lähtöä.

Ruumaan menevät matkatavarat pelkän lennon varanneille matkustajille:

Mikäli sinulla on ruumaan meneviä matkatavaroita, peritään niistä 20 € lisämaksu henkilöä kohden. Kyseinen maksu koskee meno- sekä paluulentoa. Jokainen matkustaja voi ottaa mukaansa yhden ruumaan menevän matkatavaran, eikä sen paino saa ylittää 20 kiloa. Voit ottaa mukaasi maksutta yhden käsimatkatavaran. Lue kotisivuiltamme käytännön tiedoista oman lentoyhtiösi matkatavarasäännöistä.

Voit tilata matkatavaralisän kotisivuillamme matkan tilauksen yhteydessä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 0306 - 227 575 (paina 2).

Alle 16-vuotiaat eivät saa matkustaa ilman aikuista matkaseuraa. Ottakaa yhteyttä meihin lisätietoja varten viimeistään 5 arkipäivää ennen lähtöä.

Ma - pe 09.00 - 18.00

La - su 10.00 - 17.00


Puhelinmyynti: 0306-227 575
Soittaminen numeroon 0306 - 227 575 on maksullista.

Soitettaessa kiinteän puhelinverkon liittymästä:  8,21 snt/puhelu + 3,2 snt/min (22% alv.sis.) Soitettaessa matkaviestinverkon liittymästä: 19 snt/min (22% alv.sis.)
Puhelut ulkomailta: Ulkomaan operaattori määrää puhelukulut.

Nazar Nordic AB
Slagthuset, 211 20 Malmö, Ruotsi

Nazarilla ei ole myyntitoimistoja. Myynti tapahtuu puhelimen ja internetin välityksellä.

Email: info@remove-this.nazar.fi

Soita meille


Olet tervetullut soittamaan meille numeroon
0306 22 7575

Olemme itse olleet kaikissa hotelleissamme ja tämän takia voimme antaa neuvoja pohjautuen omiin kokemuksiimme!

”Me asiakaspalvelussa”

Nazar Nordic AB
Slagthuset, 211 20 Malmö, Ruotsi

Nazarilla ei ole myyntitoimistoja. Myynti tapahtuu puhelimen ja internetin välityksellä.

E-post: info@remove-this.nazar.fi


Lahjakortti

Miksi et yllättäisi hyvää ystävää tai perheenjäsentä Nazarin lahjakortilla?

Lue lisää


Facebook

Tykkää Nazarista ja ota osaa loistaviin tarjouksiin ja kilpailuihin.

Seuraa meitä Facebookissa