Reklamaatiokaavake

Me Nazarilla haluamme pahoitella, mikäli lomasi ei ole vastannut odotuksiasi yhdellä tai toisella tavalla. Mikäli näin on tapahtunut, haluamme mielellämme kuulla tapahtuneesta ja estää tällaisen toistumisen.

Huomioithan, että asia käsitellään seuraavien kriteerien pohjalta:

  • Reklamaatiosta on ilmoitettu Nazarin matkaoppaille kohteessa
  • Reklamaation tulee olla meillä käsiteltävänä viimeistään kahden kuukauden sisällä lomalta paluun jälkeen

Mikäli asiasi koskee sairautta, loukkaantumista tai varkautta, tulee näissä asioissa normaalisti ottaa yhteyttä vakuutusyhtiöösi. Jos olet ostanut Allianz/Eurooppalaisen matkavakuutuksen kauttamme, tulee sinun ottaa heihin yhteyttä.

Mikäli asiasi koskee rikkoutunutta tai myöhästynyttä matkalaukkua, lue lisää täältä.

Jos olet jo saanut kompensaation matkakohteessa, emme normaalisti muuta kompensaatiota. Kohdehenkilökuntamme tekee päätökset samojen sääntöjen mukaan, jotka pohjautuvat Suomen virallisiin matkaehtoihin.

Lyhyen ajan sisällä kaavakkeen täytöstä tulet saamaan sähköpostin arvioidusta käsittelyajasta. Kun asiasi on käsitelty, tulee laatuosastomme ottamaan sinuun yhteyttä.

Fill out my online form.