Matkakohde

Opaspalvelumme

 

Mitä henkilökohtainen palvelu Nazarilla pitää sisällään?

Nazarilla annamme todella henkilökohtaista palvelua vieraillemme!

Tämä tarkoittaa muun muassa, että pidämme huolen tarpeistasi niinä aikoina, jotka sopivat sinulle parhaiten – henkilökohtaisesti ja ilman chatrobotteja. Digitaalisessa yhteydenpidossa käytämme modernia alustaa, jota kautta saat meihin yhteyden vuorokauden ympäri. Oppaamme ovat tavoitettavissa päivittäin Nazar Collection -hotelleissa ja he vierailevat säännöllisesti kaikissa kohteissamme.

 

Kohdeopas – digitaalinen opas matkakohteeseesi

Yhdellä klikkauksella saat kaiken tiedon kohteestasi, palveluistamme, turvallisuudesta lomallasi, lastenkerhoista ja paljosta muusta onlinella. Saat linkin ja QR-koodin digitaaliseen kohdeoppaaseen tulosi yhteydessä kohteeseen.

 

Tekstiviesti- ja puhelinpalvelu – ota meihin yhteyttä suoraan aurinkotuoliltasi

Helpoin tapa ottaa oppaisiimme yhteyttä lomasi aikana, on SMS-palvelumme kautta. Saat numeron meiltä tulosi yhteydessä, ja vastaamme sinulle kahden tunnin sisällä Holiday Centerimme aukioloaikoina.

Haluatko mielummin soittaa, tulet saamaan numeron myös tätä varten tulosi yhteydessä. Palvelut eivät maksa muuta, kun normaalin operaattorisi veloittaman maksun.

 

Opaspalvelu lentokentällä ja kohteessasi

Olemme pohjoismainen matkanjärjestäjä ja meillä on suomenkielisiä, pohjoismaisia ja englanninkielisiä oppaita lentokentällä ja itse kohteissamme.

On oppaiden tehtävä pitää huolen siitä, että saat mitä olet varannut koskien hotellia, kuljetusta ja retkiä. Mikäli tarvitset apua jonkun kanssa lomasi aikana koskien matkaasi tai varaustasi, on tärkeää, että otat oppaisiimme yhteyttä mahdollisimman pian. Meillä Nazarilla on hyvät rutiinit kuinka voimme auttaa sinua kohteessa nopeasti. Oppaamme ovat saavutettavissa vuorokauden ympäri.

 


Lentokenttäkuljetus

Lentokenttäkuljetus ei sisälly matkan hintaan. Useimmissa tapauksissa sinulla on mahdollisuus ostaa bussikuljetus tai yksityiskuljetus.

Kun olet hakenut matkatavarasi, kulkenut tullin läpi ja päässyt ulos tulohallista, ovat oppaamme useimmiten sinua vastassa. Joihinkin matkakohteista on yhteinen lentokenttäkuljetus useilta eri lennoilta tuleville, joten lentokentällä voi esiintyä odotusaikaa. Opas ei yleensä ole mukana lentokenttäkuljetuksessa. Joissakin tapauksissa voi kuljetus hotellille tapahtua minibussilla tai taksilla.

Jos olet varannut matkapaketin reittilennoilla voi kuljetus vaihdella matkakohtaisesti.  

Haluatko lisätä kuljetuksen olemassa olevaan varaukseesi? Kirjaudu Minun lomani -osioon tai ota yhteyttä Holiday Centeriimme.

 

Bussikuljetus

Järjestämme edestakaiset kuljetukset lentokentän ja hotellin välillä. Hinta koskee meno-paluu kuljetusta.

Turkki: alkaen 27 €
Kreikka: alkaen 24 €
Kypros: alkaen 20 €

 

Yksityiskuljetus

Haluatko päästä nopeasti lentokentältä hotellille ja takaisin lentokentälle odottelematta kaikkien muiden nousemista bussiin? Silloin sinun kannattaa varata yksityiskuljetus.

Turkissa voi yksityiskuljetus tapahtua niin autolla, taksilla kuin minibussillakin. Rodoksella ja Kyproksella käytetään yksityiskuljetuksissa autoa/taksia. Huom. autossa voi olla maks. 2 aikuista ja 1 lapsi. Jos teitä on isompi seurue, tulee useampia autoja.

Jos olet varannut yksityisen kuljetuksen, ota yhteyttä Nazarin tai TUI:n oppaisiin terminaalin ulkopuolella olevalla saapumistiskillä laskeutumisen jälkeen.

 

Perhekuljetus (vain Turkissa)

Mikäli teitä on neljä henkilöä tai useampi matkaseurueessanne niin voitte varata yksityiskuljetuksen entistäkin parempaan hintaan. Mitä lyhyempi kuljetusaika, sitä nopeammin pääsette aloittamaan lomanvieton!  

 

Yksityiskuljetus ja perhekuljetus tulee varata viimeistään viikkoa ennen lähtöä ja tämä tulee ostaa kaikille henkilöille, jotka ovat samassa varauksessa. Lue lisää täältä

Mikäli suunnittelet matkapaketin varaamista reittilennoilla, näet kuljetusmahdollisuudet ja hinnat varauksen yhteydessä nettisivuiltamme.

 

Pidä mielessä, että

  • Helposti särkyvät tavarat tai arvotavarat on kuljetettava käsimatkatavaroissa lentokenttäkuljetuksen aikana
  • Nazar ei vastaa linja-auton ruumaan lastatuista matkatavaroista. Emme voi myöskään tilanpuutteesta johtuen taata, että erikoismatkatavarat kuten golf-varusteet, pyörät, surffilaudat tai vastaavat mahtuvat mukaan lentokenttäkuljetuslinja-autoon
  • On sinun vastuullasi varmistaa, että matkatavarat ovat mukana lentokenttäkuljetuksessa niin hotellille kuin lentokentälle matkustettaessa
  • Lentokenttäkuljetuksen voi ostaa siihen asti, kunnes lähtöselvitys alkaa lentokentällä
  • Suosittelemme hotellikuljetuksen ostamista kauttamme, sillä taksin kuljettajien saattaa olla vaikea löytää tiettyihin hotelleihin ja hinnat ovat yleensä korkeampia kuin lentokenttäkuljetuksemme
  • Lentokenttäkuljetus tulee olla ostettuna ennen matkaa
  • Korkeasesonkina voivat kuljetusajat olla pidempiä liikenteen vuoksi
  • Jos olet ostanut pelkät lennot, on lentokenttäkuljetus ostettava vähintään kolme päivää ennen matkaan lähtöä

 


Retket – täytä lomasi elämyksillä!

Saadaksesi lomastasi parhaat muistot, on meillä tätä varten laaja tarjonta jännittäviä retkiä ja elämyksiä kohteissamme. Retkemme toteutetaan englanninkielisten oppaiden ohjaamina. Saat lisätietoja retkistämme online-kohdeoppaastamme tai matkakohteesi Nazar-oppailtamme.

 


Vesiurheilu

Rannalta löydät usein vesiurheilukeskuksia. Suosittelemme, että luet tarkasti läpi ehdot ennen kuin käytät kyseisiä palveluita. Varsinkin hinnan sisältyvän vakuutuksen joka ei välttämättä vastaa samaa vakuutustasoa mihin olemme tottuneet Pohjoismaissa, mikä on tärkeää ottaa huomioon.

Varusteita ja välineitä vuokrattaessa, pyydetään sinua lukemaan läpi ja allekirjoittamaan erillinen sopimus. On tärkeää, että tutustut tähän materiaaliin ja tiedostat ehdot ennen kuin käytät kyseisen keskuksen palveluita.

 


Hyönteiset ja eläimet

Kissat ja muut eläimet ovat arkipäivää useimmissa kohteissa ja hotelleissa. Jopa luksushotellilla saattaa esiintyä kissoja ja koiria, sekä muurahaisia ja hyönteisiä niin sisä- kuin ulkotiloissa.

 


Sairastapaukset matkan aikana

Mikäli epäonneksesi satut sairastumaan lomallasi, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä Nazarin matkaoppaisiin, joilla on tietoa vakuutusyhtiö Allianzista, joka on yhteistyökumppanimme ja näin oppaappe voivat ohjata sinut lääkärille. 

Mikäli käyt lääkärillä, älä unohda pyytää kuittia ja lääkärintodistusta vakuutusyhtiötäsi varten, mikäli aiot hakea korvauksia kotiinpaluusi jälkeen. Nazar ei pysty auttamaan korvausten saamisessa tai lääkärintodistusten ja muiden vastaavien todistusten hankkimisessa matkan jälkeen.

 

Huomioithan myös, että vatsatauti on ikävä, mutta melko tavallinen vaiva lämpimämmissä turistikohteissa. Tämän vuoksi on tärkeää, että sinä vieraana hotellilla, huolehdit hyvästä niin henkilökohtaisesta kuin yleisestä hygieniasta, ja juot riittävästi nestettä, sillä nestehukka voi aiheuttaa vatsaongelmia.

 


Kotimatkalle

Juuri nyt joillain lentokentillä voi olla pidemmät odotusajat. On yhä tärkeää pitää etäisyyttä, joka tekee lähtöselvityksen, turvatarkastuksen ja koneeseen nousun hitaammaksi. Ole tämän takia lentokentällä vähintään 2,5-3 tuntia ennen lähtöä.
Lähtöselvitys aukeaa yleensä 2-2,5 tuntia ennen lähtöä.

Mikäli kuljet lentokentälle omatoimisesti, vaikka olet varannut kuljetuksen Nazarilta, ilmoitathan tästä oppaillemme.

Mikäli olet varannut pelkän lennon, otathan ystävällisesti yhteyttä henkilökuntaan.

Huomioithan, että on omalla vastuullasi, että matkalaukkusi tulee mukaan bussiin ja bussista hotelliin sekä lähtöselvitykseen lentokentällä. Tämä koskee niin meno- kuin paluumatkaa.

Mikäli olet tilannut lentokenttäkuljetuksen Nazarilta, saat hakuajan kotimatkalle hyvissä ajoin tekstivistillä, eikä sinun tarvitse ottaa meihin erikseen yhteyttä tästä.