Nazarin Holiday center ja opaspalvelut

Olemme tavoitettavissa ympäri vuorokauden

Me Nazarilla pidämme henkilökohtaista asiakaspalvelua aina etusijalla, ja olemmekin tavoitettavissa 24 h/vrk. Olemme täällä sinua varten ja teemme kaikkemme, jotta lomasi olisi kaikin puolin miellyttävä ja onnistunut. Kutsummekin itseämme Dream Providereiksi!

Nazarin palvelu lomasi aikana

Saavuttuasi kohteeseen, saat viimeistään saapumispäivän jälkeisenä päivänä tervetulotekstiviestimme numeroon, jonka olet ilmoittanut matkavarauksesi yhteydessä.

Tervetuloviestissä on yhteystiedot Holiday Centeriimme, jotka on hyvä säilyttää koko matkan ajaksi. Huomioithan, että tekstiviestipalvelumme toimii vain numeroon/numerosta, jonka olet ilmoittanut matkavarauksessasi. Mikäli et saa tervetulotekstiviestiämme viimeistään saapumispäivän jälkeisenä päivänä, otathan meihin yhteyttä tarkistaaksemme puhelinnumerosi.

Mikäli olet varannut lentokenttäkuljetukset, saat kotimatkatiedot tekstiviestitse päivää ennen kotimatkaa. Lisätietoja Kotimatka-osiosta.

Tekstaa meille - helpoin tapa saada yhteys suomalaisiin oppaisiin vaikkapa aurinkotuoliltasi!

Asiasi hoituu kätevästi ja helpoiten tekstiviestitse, ja vastauksen tieto kulkee myös tarvittaessa mukanasi koko lomasi ajan. Mikäli sinulla on kysymyksiä tai kaipaat apua, voit lähettää meille tekstiviestin. Vastaamme viestiisi suomen kielellä mahdollisimman pian, ja viimeistään kolmen tunnin kuluessa Holiday Centerin aukioloaikoina. Muistathan kirjoittaa viestiin hotellisi ja huoneesi numeron.

Huomioithan, että voit lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä vain numerosta, jonka olet ilmoittanut matkavarauksessasi. Viestit ovat omakustanteisia (oman puhelinoperaattorisi hinnoitteluperusteiden mukaan).

Tekstiviesti-palvelunumeromme on +46 704 950 500. Tekstiviestipalvelumme on avoinna ma-pe klo 9-19 ja lauantaisin klo 10-19 (paikallista aikaa). Vastaamme tekstiviestiisi kolmen tunnin kuluessa Holiday Centerimme aukioloaikoina.

Holiday Centerimme on avoinna ma-pe klo 9-19 ja lauantaisin klo 10-19 (Kreikan paikallista aikaa) ja palvelemme suomeksi, skandinaavisin kielin sekä englanniksi. Huomioithan, että ajoittain linjoillamme voi esiintyä ruuhkaa, ja linja saattaa olla varattu palvellessamme muita vieraitamme. Voit soittaa palvelunumeroomme esimerkiksi kysymysten kera tai jos tarvitset vinkkejä tai apua lomasi aikana. Muistathan, että palvelemme myös tekstiviestitse, joka on kätevä tapa olla yhteydessä oppaisiin.

Numero Holiday Centeriimme on +358 9 427 22 750 (tekstiviestipalvelunumeromme on +46 704 950 500).

Iltaisin ja öisin MA-LA, sekä sunnuntaisin, palvenumeromme on tarkoitettu vain kiireellisiä hätätapauksia varten. Palvelu on iltaisin ja öisin englanniksi.

Puhelut ovat omakustanteisia (oman puhelinoperaattorisi hinnoitteluperusteiden mukaan).

Jotta lomasi olisi onnistunut kokonaisuus, me Nazarilla haluamme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Mikäli tarvitset apua, neuvoja tai olet tyytymätön, otathan meihin yhteyttä.

Mikäli et ole yhteydessä oppaisiimme, mahdollisuutemme auttaa ja antaa mahdollista hyvitystä, on rajoitettu. Valmismatkaehtojen mukaan Nazariin tulee ottaa yhteyttä mahdollisimman pian loman aikana, jotta meillä matkanjärjestäjänä on mahdollisuus auttaa sinua.