Reklamaatiokaavake

Reklamaatio

Mikäli jokin lomallasi ei vastaa odotuksiasi, haluamme tietää tästä saman tien. Suurin osa ongelmista on korjattavissa heti paikan päällä oppaidemme avulla. Tämän takia on tärkeää, että otat oppaisiin yhteyttä mahdollisimman pian ongelman sattuessa.

Jos teet tämän vasta kotiin tultuasi, ei meillä ole mahdollista korjata kohteessa tapahtunutta virhettä. Mikäli sinä matkustajana et ole antanut meille matkanjärjestäjänä tähän mahdollisuutta paikan päällä, ei sinulla Suomen matkaehtojen ja alan käytännön mukaan ole oikeutta korvaukseen.

Mikäli kohteessa ei voida puoleltamme korjata virhettä, pyydämme sinua täyttämään alla olevan reklamaatiokaavakkeen.

Huomioithan seuraavat:

  • Jotta voimme tarjota korvausta jälkikäteen, on virheestä pitänyt kertoa jo kohteessa
  • Mikäli asiasi koskee sairautta, onnettomuutta tai varkautta, tulee sinun olla normaalisti yhteydessä suoraan matkavakuutukseesi. Mikäli olet ostanut matkavakuutuksesi Allianzin kautta, tulee sinun olla heihin yhteydessä
  • Mikäli asiasi koskee lentomatkaa, rikkoontunutta tai myöhästynyttä matkalaukkua, lue lisää täältä
  • Mikäli sinulle on jo tarjottu korvausta kohteessa, emme useimmiten muuta tätä päätöstä kotiintulon jälkeen, koska kohdehenkilökunnallamme on hyvä osaaminen korvauksien suuruksista ja alan käytännöistä

Reklamaatio tulee olla meillä käsiteltävänä viimeistään kaksi kuukautta matkan jälkeen.

Hetken päästä siitä, kun olet täyttänyt kaavakkeen, tulet saamaan sähköpostin, jossa vahvistamme reklamaation arvioidun käsittelyajan. Kun olemme käyneet läpi reklamaatiosi, tulee laatuosastomme olemaan sinuun yhteydessä.