Siirry sisältöön

Reklamaatiot

Jos vastoin odotuksia olet tyytymätön lomaasi, on tärkeää, että ilmoitat siitä oppaillemme jo matkakohteessa, jotta he voivat toimia ongelman ratkaisemiseksi. Emme voi ottaa jälkeenpäin vastuuta ongelmista, joista ei ole ilmoitettu matkaoppaillemme matkakohteessa. Jos mielestäsi virhettä ei kuitenkaan ole saatu korjattu kohteessa, voit kotiinpaluusi jälkeen täyttää reklamaatiokaavakkeen tällä sivustolla.

Reklamaation tulee olla perillä Nazarilla, viimeistään 2 kuukautta matkan päättymisen jälkeen.

Täytä reklamaatiolomake


Unohdetut matkatavarat

Mikäli olet unohtanut jotain kohteeseen, voimme auttaa sinua etsimään näitä. Täytä lomake unohtuneista tavaroista.


Myöhästyneet tai vaurioituneet matkatavarat

Saadaksesi korvausta vahingoittuneista matkatavaroista, lastenvaunuista tai muusta omaisuudestasi, tulee sinun tehdä ns. PIR-raportti. Lentokentän henkilökunta tekee raportin ennen kuin lähdet matkatavaran noutoalueelta.

Huomioi, että PIR-raporttia ei voi tehdä enää lentoasemalta poistumisen jälkeen. Tarkista, että saat alkuperäisen PIR-raportin sekä matkatavarakuitin, sillä nämä tarvitaan mahdollisen korvauksen saamiseksi lentoyhtiöltä. Huomioi myös, että vaurioituneet tavarat on reklamoitava kirjallisesti seitsemän päivän sisällä ja kadonneet ja myöhästyneet tavarat 21 päivän sisällä.

Painotamme tässäkin yhteydessä hyvän matkavakuutuksen tärkeyttä. Erityisen matkatavaravakuutuksen maksamat korvaukset ovat usein selvästi kattavampia kuin lentoyhtiöiden vastaavat. Saatte lisätietoa vakuutuksista soittamalla numeroomme 09-42722760.

Saa tarjoukset ensimmäisenä!
Tilaa Nazarin uutiskirje ja saat tarjouksemme ensimmäisten joukossa!
* Pakollinen kenttä

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.