Nazar Quality Award

Mikä on Nazarin Quality Award?

Nazarin Quality-palkinto on arvostettu vuotuinen tunnustus, jossa kuusi hotelliamme palkitaan korkeiden asiakasarvioiden ja suositusten perusteella.

Milloin Quality Award alkoi ja miksi?

Palkintoseremoniaa on järjestetty vuosittain alkaen vuodesta 2007. Tavoitteena on nostaa esiin ja palkita ne hotellit, jotka tarjoavat parhaan asiakaskokemuksen. Tavoitteena on huomioida parhaimmat arvostelut saaneet hotellit ja samalla innostaa koko matkailualaa nostamaan palvelun ja laadun tasoa.

Mihin kriteereihin arviointi perustuu?

  • Asiakassuositukset ja -arviot
  • Palvelun laatu: henkilökohtainen palvelu, asiakaskohtelu ja sitoutuneisuus
  • Buffetit, à la carte -tarjonta ja All Inclusive -kokonaisuus
  • Hotellin tilat ja sijainti
  • Asiakkaiden kokemukset

Miten arviointi tapahtuu?

  • Keräämme palautteita ja suositteluja asiakkailtamme
  • Hotelleja eri kategorioissa verrataan ja arvioidaan asiakastyytyväisyyden perusteella
  • Kuusi voittajaa valitaan

Nazar Quality Award näyttää selkeästi, mitkä hotellit toimivat parhaiten vuodesta toiseen - asiakaskokemus kirkkaasti keskiössä.

Onko sinun suosikkihotellisi yksi tämän vuoden voittajista?

Suositelluin hotelli

Paras Premium Collection hotelli

Paras Nazar 5-NNNNN

Paras Nazar Collection hotelli

Paras Nazar 4-NNNN och 4-NNNN+

Paras Nazar 3-NNN och 3-NNN+