Ajankohtaista tietoa

Viimeksi päivitetty 4.4.2020 09.10

 

Mikäli kauden 2020 matkavaraukseesi tehdään muutoksia Nazarin puolelta, olemme aina henkilökohtaisesti yhteydessä päävaraajaan.

 

Kaikki Nazarin lomamatkat 13.5.2020 asti

  • Voit kuluitta muuttaa tai perua varauksesi
  • Jos haluat muuttaa varaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme
  • Olethan meihin yhteydessä ainoastaan, jos haluat muuttaa varaustasi

 

Oletko varannut matkan, jonka lähtöpäivä on 13. toukokuuta ja 16. kesäkuuta välisenä aikana?

Tarjoamme nyt mahdollisuuden muuttaa varaustasi kuluitta, mikäli lähtöpäivä on viimeistään 15. kesäkuuta - katso ehdot alta

Ehdot:

  • Voit muuttaa matkaa yhden kerran.
  • Muutoksia voi tehdä paikkatilanteen mukaan.
  • Lähtöpäivää tulee muuttaa tehdäksesi muutoksen varaukseen.
  • Mikäli uuden matkan hinta on korkeampi kuin alkuperäisen, maksat ainoastaan erotuksen. Mikäli uusi matka on edullisempi, hyvitämme erotuksen.
  • Uuden matkan tulee olla lomalennoilla toteutettava matkapaketti. Etu ei koske matkapaketteja reittilennoilla, pelkkiä lentoja eikä treeni- ja tanssimatkoja.
  • Nazar pidättää oikeuden muuttaa näitä erityisehtoja lyhyellä ajalla. Muutokset eivät tosin koske jo varattuja matkoja.

 

Koskien Nazarin matkoja Bulgariaan

Ei muutoksia tällä hetkellä. Matkamme Bulgariaan alkavat tämänhetkisen tiedon mukaan 20.5. jälkeen.

 

Usein kysyttyä:

Vaikuttaako koronavirus matkaani?

Seuraamme jatkuvasti viranomaisten, kuten Ulkoministeriön ja THL:n, ohjeistuksia. Kannustamme myös asiakkaitamme seuraamaan viranomaisten suosituksia. Suomen ulkoministeriö on 14.3 tehnyt suosituksen välttämään matkustamista kaikkiin maailman maihin. Vielä ei ole tiedossa, kuinka kauan ulkoministeriön suositus on voimassa ja se on toistainen. Ulkoministeriö ei enää muuta yksittäisten matkustustiedotteiden turvallisuustasoa koronavirusriskin vuoksi. Seuraa tämän sivun ylälaidassa uusimpia päivityksiä koskien eri kohdemaita. Mikäli matkaasi tulee muutos, me olemme sinuun yhteydessä.

Voinko peruuttaa tai muuttaa varaustani?

Tämänhetkiset normaalit muutos- ja peruutusehdot ovat voimassa matkoihin, joita emme ole peruneet Nazarilta, joista ei ole mainittu tällä sivulla (ks. maakohtaiset tiedot), tai jotka sijoittuvat tämänhetkisten matkustusrajoitusten ulkopuolelle Ulkoministeriön puolelta.  Voit lukea lisää matkaehdoistamme.

Mikäli kauden 2020 matkavaraukseesi tehdään muutoksia Nazarin puolelta, olemme aina henkilökohtaisesti yhteydessä päävaraajaan. 

Mitä tapahtuu matkarahojen palautuksien kanssa koskien peruutettuja matkoja?

Haluamme vahvistaa, että kaikki vieraamme, joita rahapalautus koskee, tulevat saamaan rahansa takaisin. Erikoistilanteen takia vievät takaisinmaksut enemmän aikaa kuin normaalisti. Ymmärrämme, että tilanne voi olla harmillinen ja pahoittelemmekin tätä. Otamme yhteyttä vieraisiimme lähtöajankohdan mukaisessa järjestyksessä. Kiitos kärsivällisyydestäsi!

Onko matkustaminen turvallista?

Me Nazarilla emme tee tätä arviota, vaan jätämme sen viranomaisten tehtäväksi. Kehotammekin asiakkaitamme tutustumaan lomakohteen voimassaoleviin suosituksiin, jotta saat tietää mitä sairauksia siellä on ja miten voit vähentää tartuntariskiä. Linkit löydät alta. Lisätietoa saat kaikista Pohjoismaiden Ulkoministeriöistä ja Terveyden- ja hyvinvoinnin laitoksilta.

Mitä tapahtuu Nazarille nyt kun osa matkoista perutaan? Onko riski olemassa, että menette konkurssiin?

On ikävää joutua perumaan matkoja, mutta onneksi meillä ei tällä hetkellä ole asiakkaitamme vielä kohteissa, koska sesonkimme alkaisi normaalisti huhtikuussa. Meillä on hyvä talous, ja asiakkaamme voivatkin tuntea itsensä turvallisiksi matkustaessaan kanssamme. Nazar on osa maailman suurinta matkakonsernia TUI:ta. Meillä Nazarilla on Suomen Kilpailu- ja kuluttajaviraston vaatimat takaukset, jotka takaavat takaisinmaksun asiakkaille tilanteessa, jossa Nazar menisi konkurssiin.

 

Lue lisää:

Ulkoministeriö
THL
Peruutus- ja muutosehdot 


Soita meille
Puhelinpalvelu
0306-227575 Aukioloajat pääsiäisviikonloppuna

Kiirastorstai - 09:00 - 18:00, Pitkäperjantai - 10:00 - 16:00, Lauantai - Suljettu Pääsiäispäivä - Suljettu 2. pääsiäispäivä - 10:00 - 16:00


Chatti
Lyhyisiin kysymyksiin saat nopean vastauksen chatin välityksellä.

Sähköposti
Voit myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse.

info@nazar.fi